همسر ، دختر و پسر دانیال حکیمی + بیوگرافی و عکس جدید

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

 

همسر ، دختر و پسر دانیال حکیمی + بیوگرافی و عکس جدید

دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی بازیگر محبوب ایرانی است.دایانا حکیمی دانشجوی رشته سینماست او اولین بار در سن ۱۱ سالگی جلو دوریبن رفته و در سریال مار و پله نقش آفرینی کرده است و بعد از آن چند سالی تئاتر کار کرد تا در تله فیلمی به نام شیشه های بخار گرفته به کارگردانی سید رحیم حسینی نقش آفرینی کرده و در حال حال حاضر نیز در سریال رهایی کنار پدرش دانیال حکیمی بازی میکند.

Dayana Hakimi 7 520x520 همسر ، دختر و پسر دانیال حکیمی + بیوگرافی و عکس جدید

دانیال حکیمی بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران درسال ۱۳۴۲ در میغان شاهرود متولد شد.

 

3615368 520x520 همسر ، دختر و پسر دانیال حکیمی + بیوگرافی و عکس جدید

او دارای دیپلم اقتصاد است و دانش آموخته مدرسه عالی بازیگری رادیو در سال ۱۳۶۳ می‌باشد. بعد از سال ۱۳۶۳ وی در دوره‌های آموزش بازیگری تئاتر که توسط حمید سمندریان برگزار می‌شد شرکت نمود و در همان سال‌ها نمایش‌هایی را هم به روی صحنه برد.بازی در سینما را با فیلم مخترع ۲۰۰۱ آغاز کرد.دانیال حکیمی بازی‌های موفقی در سریالهای خواب و بیدار، ولایت عشق، خانه پدری، مسافر، فکر پلید و… داشته‌است.

Axhaye Meh همسر ، دختر و پسر دانیال حکیمی + بیوگرافی و عکس جدید

حکیمی بازی در تلویزیون را از سال ۱۳۶۶ با سریال «مرغ حق» آغاز کرد و با آثار دیگری چون «آقای دلار»، «بخش چهار جراحی»، «باغ گیلاس»، «این خانه دور است»و «آتیه» ادامه داد. وی در تجارت نیز فردی موفق بوده به نحوی که پروژه های هنری پیشنهادی را به دلیل تمکن مالی خیلی دقیق انتخاب می کند و هنر را برای هنر می خواهد . در سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد تاتر شد .

 

www Campec Ir Dayana Hakimi 1 همسر ، دختر و پسر دانیال حکیمی + بیوگرافی و عکس جدید

دایانا حکیمی و مادرش

 


دایانا حکیمی و مادرش

 


دایانا حکیمی و مادرش

 


دایانا حکیمی و مادرشدایانا حکیمی و برادرش دانا حکیمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران زن، ،
:: برچسب‌ها: دانیال حیکمی,دایانا حکیمی,عکس های دایانا حکیمی,بیوگرافی دایانا حکیمی,عکس های دختر دانیال حکیمی,سن دایانا حکیمی,شروع بازیگری دایانا حکیمی,تاریخ تولد و محل تولد دایانا حکیمی,عکس های شخصی و جدید دایانا حکیمی,گالری عکس های دایانا حکیمی,زیبا ترین عکس های دایانا حکیمی,عکس جدید دایانا حکیمی با پدرش دانیال حکیمی,عکس جدید دایانا حکیمی با مادرش,عکس خانواده دانیال حکیمی,عکس جدید دایانا حکیمی با برادرش دنا حکیمی بازیگران سریال رهایی,عکس های شخصی دایانا حکیمی بازیگر سریال رهایی,سایت دایانا حکیمی,صفحه شخصی دایانا حکیمی,فیلم هایی که دایانا حکیمی بازی کرده,دایانا حکیمی بازیگر سریال مار و پله,,
نویسنده : Admin
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب